בחופשת החנוכה תהנו מרגע של רגיעה ושיתוף עם המשפחה: ציור לפי מספרים. זו הזדמנות לאסוף את כל יקיריכם סביב תחביב יצירתי ומבדר. האמנות היהודית שלי מציעה לך אפשרות לצייר תמונה בקלות ובזמן קצר. פעילות זו אידיאלית לילדים צעירים יותר, שכן היא מאפשרת להם ללמוד על צבע, יישום גוונים שונים ושליטה במחווה בדיוק. זה גם יכול לעורר ריכוז ולקדם אווירה חיובית בין הורים לילדים. בדוק את נושאי צביעה לפי מספרים

ילדים

אתר My Jewish Art מציג מגוון רחב של ציורים לפי מספרים לילדים מגיל 8. הציורים מוצגים לפי רמת הקושי שלהם, לפי גודל הקופסאות לצבע. ככל שהציור מפורט יותר, הזמן והיישום הנדרשים לצביעה ארוכים יותר. הילדים ייהנו מהנושאים המוצעים: ירושלים, תיבת נח, האלפבית העברי…

רבנים

חולמים לצייר דיוקן של רב מפורסם ולתלות אותו בסלון? זה בהחלט אפשרי עם קנבס My Jewish Art. אתה רק צריך לצייר את הציורים לפי מספרים המוצעים באתר כדי לקבל דיוקן מפואר. גלה את הציורים שלנו בהשראת הצדיקים הגדולים ביותר: הרב מלובביץ’, בבא סאלה זל, רבי אהרן מבעלז, הרב קנייבסקי ועוד רבנים אחרים.

נופים

תצפית על הכותל בלילה, ביתו של הצדיק רבי נחמן, העיר העתיקה בירושלים… כל כך הרבה נושאים אפשר למצוא באתר My Jewish Art, אידיאלי לתת יחס אישי לקישוט שלך, להוסיף רוחניות לבית שלך.

גלה ציור לפי מספר, פעילות מהנה ומרגיעה שניתן לעשות כמשפחה ולחלוק בין מבוגרים וילדים. צבע את הצבעים המצוינים על הציור כדי להשיג ציור ראוי לאמן גדול.
עם הצבעים לפי מספרים של My Jewish Art, האירו את שעת החנוכה של המשפחה שלכם ותגרום לתחושה להימשך כל השנה! בדוק את הצבעים לפי מספרים שלנו באמנות היהודית שלי היום!